Nowa definicja zawodu zarządcy nieruchomości

Jak powinna brzmieć nowa definicja zarządcy nieruchomości zawarta w ustawie o gospodarce nieruchomościami? Czy zarządcy nieruchomości posiadają swoją markę? Jakich zasad powinni przestrzegać zarządcy, korzystając z social mediów? Nad tymi  i innymi  pytaniami dyskutowano  podczas konferencji „Redefinicja zawodu zarządcy – budowanie marki zarządcy”.


Z inicjatywy Stowarzyszenia Zarządców i Administratorów Nieruchomości w Krakowie oraz Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej 14 czerwca 2024 r. odbyła się w Krakowie konferencja pt. „Redefinicja zawodu zarządcy – budowanie marki zarządcy”. Zdaniem organizatorów budowaniem marki zarządcy należy zacząć od redefinicji zawodu. Aktualna definicja nie oddaje tego, czym jest i będzie w niedalekiej przyszłości zawód zarządcy. Nowelizacja przepisów jest nie tylko istotna dla samego środowiska zawodowego, ma również niebagatelne znaczenie dla właścicieli lokali. Dlatego też wnioski z konferencji w formie konkretnych postulatów mają zostać przedstawione Ministerstwu Rozwoju.

Swój udział w konferencji miała również „Wspólnota Mieszkaniowa”, Mateusz Górski – sekretarz redakcji miesięcznika,  w praktyczny sposób omówił, jak zarządca nieruchomości przy niskim nakładzie finansowym i napiętym harmonogramie zadań służbowych może wykorzystać social media do budowania swojej rozpoznawalności. Zwrócił uwagę na to, czym jest silna marka i jak na jej podstawie można budować przewagę konkurencyjną. Przedstawił również uniwersalny model budowania marki zawodowej, który można wdrożyć na każdym etapie funkcjonowania przedsiębiorstwa. Co ważne, model ten dostosowany jest do charakterystyki pracy zarządcy.


Nagranie z konferencji dostępne jest pod adresem: www.facebook.com/share/p/9Y9kbqbeps6DDA6D/

Scroll to Top